Updates, Live

Thursday, October 03, 2013

2013: 45 de ani dela absolvirea facultăţii



Au trecut 45 de ani de când am absolvit facultatea. Şi ne-am întâlnit vineri dimineaţă, toţi colegii. Erau cu noi şi câţiva dintre profesorii pe care i-am avut. Am făcut fotografii în faţa Facultaţii de Automatică şi într-unul dintre amfiteatre. S-a plecat apoi la Bran pentru trei zile. Din păcate eu nu am putut să mă duc la Bran. Am primit câteva imagini dela unul din colegii mei, Bogdan Giurgea, şi vreau să vi le arăt şi vouă.

Iată momentul sosirii colegilor la Bran. Au fost intâmpinaţi aşa cum se cuvine, cu ţuică şi o mică gustare.



Hotelul La Dolce Vita
(video by Bogdan Giurgea)



Şi iată momentul final: Tortul şi Mulţi Ani Trăiască. Ne vom vedea din nou peste cinci ani.



Masa Festivă
(video by Bogdan Giurgea)


0 Comments:

Post a Comment

<< Home