Updates, Live

Tuesday, October 15, 2013

Moşule, ce tânăr eşti

(imagine din Evenimentul Regional al Moldovei)
no copyright infringement intended



Veste bombă pentru fetele André: casa de discuri a demonstrat cu acte că Moşule, ce tânăr eşti nu este un plagiat, aşa cum s-a crezut atât de mult timp. Drepturile de autor sunt nu mai puţin de două milioane de euro (Evenimentul Regional al Moldovei). Mă bucur mult, pentru că atunci când am plecat în America, asta era piesa în vogă in România, şi amintirea ei am purtat-o cu mine toţi anii cât am stat acolo.






Când eram mai mică m-am îndrăgostit
De un om pe care-n vis l-am întâlnit
E cel care ne-aduce iarna cadouri multe
Se apropie de brad şi-apoi el fuge iute
Trebuia ca eu să fiu mereu cuminte
Pentru că moşul să nu mă uite
Dar într-o zi în prag a apărut un tinerel
Plin de mister, în ureche cu-n cercel

Am aflat atunci că toată lumea m-a minţit
Moş Crăciun era un tânăr reuşit
Era haios, avea ochii albaştri
Părul lung, blonduţ, era aşa drăguţ
A fost de-ajuns doar o simplă privire
Inima mea l-a chemat la întâlnire
I-am spus c-am renunţat la biluţe şi fundiţe
Am mai crescut, nu mai suntem tot fetiţe

Moşule, ce tânăr eşti
E prima iarna când vii la mine
Nu te mai las să pleci
Noapte de vis alături de tine
Moşule, ce tânăr eşti
E prima iarna când vii la mine
Nu te mai las să pleci
Noapte de vis alături de tine

Moşule la noapte hai în club să dansăm
Viaţa e frumoasă dacă ştim să ne distrăm
Ia blugii pe tine, ochelarii şi o şapcă
N-o să ştim când timpul o să treacă
Fetele te vor sorbi dintr-o privire
Că-ntr-o poveste de iubire
Dintre o mie de prieteni eu sunt aleasa ta
Sunt fericită, iarna asta
N-am s-o pot uita

Moşule, ce tânăr eşti
E prima iarna când vii la mine
Nu te mai las să pleci
Noapte de vis alături de tine
Moşule, ce tânăr eşti
E prima iarna când vii la mine
Nu te mai las să pleci
Noapte de vis alături de tine

Moş Crăciun e-un tinerel
Are în ureche un cercel
Drăguţ, hazliu, bogat
Repede m-a fermecat
Moşule, te-am aşteptat
În sfârşit te-ai arătat
Cât de mult tu mă vrăjeşti
Mai ceva ca in povesti

Moşule, ce tânăr eşti
E prima iarna când vii la mine
Nu te mai las să pleci
Noapte de vis alături de tine
Moşule, ce tânăr eşti
E prima iarna când vii la mine
Nu te mai las să pleci
Noapte de vis alături de tine

Moşule, ce tânăr eşti
E prima iarna când vii la mine
Nu te mai las să pleci
Noapte de vis alături de tìne



(Blogosphere)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home