Updates, Live

Friday, March 25, 2016

Joan Panisello i Chavarria, OVNI en Familia

(source: Acadèmia Internacional de Ceràmica)
no copyright infringement intended


Vaig tenir un somni ahir a la nit. Estrany, com qualsevol somni donat. Una cosa així com ... Em vaig obrir la porta de la cuina, i un petit OVNI estava sobre la taula. Petites criatures verdes van sortir de l'OVNI i van començar una discussió en un idioma desconegut. Era espanyol? Bé, sonava una mica, però no, definitivament no. O era francès? Sonava una mica com el francès, de tant en tant, però era absolutament diferent. Algunes paraules sonaven com a romanès. Però no, molt lluny de romanès. Em vaig despertar, vaig obrir l'ordinador, i vaig veure aquesta imatge a la web. I vaig comprendre tot. OVNis van aterrar a Catalunya i Joan va veure las naus i va parlar amb els petits homes verds. Després ens va explicar la història a la seva manera, mitjançant la creació d'una rèplica en ceràmica.


(Joan Panisello i Chavarria)

Labels:

1 Comments:

  • MUCHAS GRÀCIAS PIERE RADULESCU. LO QUE HE ESRITO A CONTINUACIÓN ES LO QUE HE ESCRITO EN MI MURO DEL FACEBOOK. DIA MUY TRISTE PARA CATALUÑA. DETENCIÓN EN AÑEMANIA DE NUESTRO PRESIDENTE PUIGDEMONT Y AYEWR PUSIERON EN RPISIÓN VARIOS MINISTROS DE CATALUNYA. ESPAÑA DA ASCO!!!


    En uns dies tan tristos per a les persones de bé i per a la democràcia, catalana i mundial, l'amic romanés Pierre Radulescu penja aquesta foto, amb tot el que li ha suggerit aquesta peça nostra. Gairebé m'ha estirat una somriure en llegir el seu text, cosa que te mol de mèrit en l'ombra tan fosca en la que ens te sumit l'article 155 pel gover espanyol i els seus bessons, tot ells responsables de que gran part del bo i millor de la política i de la societat catalana estan empresonats.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ESGARRIFA VIURE EN PAÍS COM AQUEST!!!!!!!!!!!!!!!!!

    By Blogger Joan Panisello, at 1:46 PM  

Post a Comment

<< Home